Intrebari frecvente

Livrarea produselor

Cum se livreaza comenzile?

Produsele PRO INVEST se livreaza prin curier Nemo in aproximativ 24-48 ore de la data confirmarii telefonice. Livrarea se face oriunde in Romania in localitatile prezente in lista de pe site la finalizarea cererii de comanda.

Care este termenul de livrare?

Termenul uzual de livrare este 2-4 zile lucratoare. Zilele lucratoare de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale. Termenul se socoteste de la data confirmarii comenzii, respectiv de la data documentului fiscal emis de magazin.

In perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), PRO INVEST isi rezerva dreptul de a prelungi termenul uzual de livrare. Termenul maxim de livrare nu va depasi 15 zile calendaristice de la data comenzii online.

Pentru produsele disponibile in regim de comanda, termenul de livrare va putea fi oricand modificat de producatori.

Cum pot urmari situatia comenzii?

Poti urmari oricand situatia comenzii din contul tau PRO INVEST sau accesand tabul Urmareste comanda din partea de jos a website-ului.

Cum procedam cu livrarea?

Dupa ce faci o cerere de comanda vei fi contactat de catre un reprezentant PRO INVEST pentru confirmarea stocului.

In ziua prevazuta pentru livrare, vei fi notificat telefonic sau prin SMS de compania de curierat despre intervalul programat pentru livrarile din zona ta. Acesata notificare va cuprinde si un numar de telefon de contact al curierului. Daca nu ai putut sa receptionezi coletul si livrarea nu s-a putut efectua in ziua respectiva, curierul va face o a doua incercare de livrare in ziua urmatoare. In cazul in care livrarea nu a putut fi efectuata nici la a doua incercare, coletul va fi redirectionat inapoi catre noi.

Poti sa intri in legatura cu noi pentru a ne solicita o noua livrare. Te vom informa despre taxa aferenta acesteia, pe care urmeaza sa o achiti la livrare curierului. Este bine sa stii ca daca si aceasta a doua tentativa de livrare esueaza, iti vom solicita plata in avans a livrarilor pentru comenzile viitoare.

Alte informatii

Care sunt avantajele crearii unui cont?

Crearea unui cont pe www.proinvest.com.ro permite trimiterea comenzilor cat si abonarea la newsletter, ce informeaza asupra noutatilor si promotiilor prezente pe site-ul www.proinvest.com.ro .

Sectiunea „Contul meu” ofera o evidenta a datelor inregistrate.

Pretul produselor

Preturile prezentate includ TVA (19%), preturi care pot fi supuse diverselor reduceri sau promotii. Pretul este cel valabil la momentul emiterii comenzii si acesta nu include si cheltuielile de livrare.

PRO INVEST isi rezerva dreptul de a modifica preturile produselor prezentate fara o notificare prealabila adresata clientului. Pretul nu poate fi modificat ulterior confirmarii de catre PRO INVEST a comenzii.

Cum plasez comanda?

Produsele dorite vor fi selectate in urma vizualizarii paginii de detaliu corespondenta fiecaruia. Dupa alegerea produsului, poate fi adaugat in cos prin apasarea butonului “Adauga in cos”.

Dupa adaugarea tuturor produselor dorite in cosul de cumparaturi, apasati butonul “Finalizare comanda”. Ulterior veti fi redirectionata catre pagina de logare in cont unde va puteti crea cont nou sau intra in contul deja creat.

Dupa logare in cont, produsele din cosul de cumparaturi si pretul final pot fi vizualizate in josul paginii (https://proinvest.com.ro/checkout). Abia dupa alegerea modalitatii de plata si dupa bifarea acordului pentru “Termeni si conditii”, comanda este trimisa la noi prin apasarea butonului ”Trimite comanda”.

Cum se foloseste un cupon de reducere?

In partea de jos a paginii “Cos cumparaturi” (https://proinvest.com.ro/checkout) gasiti casuta in care trebuie sa tastati codul cuponului de reducere.
Reducerea se aplica automat dupa adaugarea codului corect. Apoi finalizati comanda apasand butonul “Trimite comanda”.

Pot modifica comanda trimisa?

O comanda plasata nu suporta modificari precum adaugarea articolelelor noi sau schimbarea marimii sau a culorii produselor. Pentru adaugarea unor produse noi va rugam sa trimiteti o noua comanda.

Daca comanda a fost plasata, puteti  modifica datele personale in primele 2 ore de la plasare, printr-o solicitare scrisa la adresa de e-mail comenzi@proinvest.com.ro .

Anularea comenzii

Exista posibilitatea anularii comenzii prin solicitare scrisa la adresa de e-mail comenzi@proinvest.com.ro, in primele 2 ore de la plasarea comenzii sau direct din contul de client.

Plata comenzii

Sunt acceptate urmatoarele modalitati de plata:

1. Plata numerar la livrarea coletului (ramburs), prin achitarea sumei datorate catre reprezentatul firmei de curierat.

2. Plata online prin card. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Aceste tranzactii sunt efectuate in conditii de siguranta deplina, in parteneriat cu operatorul MobilPay. Mai multe detalii despre acest serviciu, puteti gasi pe www.mobilpay.ro.

Livrare

Livrarea produselor PRO INVEST se face prin firme de curierat rapid. Livrarea comenzii va avea loc la adresa specificata in comanda trimisa.

La momentul livrarii este necesara verificarea integritatii coletului, in situatia deteriorarii, a prezentarii ambalajului desfacut sau a sigiliului rupt, acesta va fi refuzat. In acest caz, va rugam sa anuntati de urgenta departamentul de relatii cu clientii printr-un e-mail la adresa contact@proinvest.com.ro.

Dupa doua incercari de livrare nereusite efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul PRO INVEST .

In cat timp ajunge comanda?

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii in termen de 1 – 2 zile lucratoare de la data primirii comenzii.

In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard. 

Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate in comanda curierat rapid.

Sambata, duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.

Echipa PRO INVEST  va sta la dispozitie in situatia intarzierii coletelor, la adresa de e-mail contact@proinvest.com.ro. Inainte de a reclama intarzieri, va rugam sa verificati mai intai daca nu ati primit o avizare de la firma de curierat. In situatia in care avizarea exista, va rugam sa contactati firma de curierat pentru o noua livrare.
Nu in ultimul rand, va rugam sa verificati daca s-a emis un comunicat oficial pe site sau pe pagina Facebook PRO INVEST IASI, care sa vizeze intarzieri de livrare.

Ce fac daca am primit un produs defect? Va rugam sa ne contactati la contact@proinvest.com.ro in termen de 24 de ore de la livrarea colectului, mentionand comanda si codul produsului defect. In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, va vom inlocui produsul sau va vom returna banii.

In cat timp pot returna un produs?

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 34/2014.

Produsul returnat trebuie sa fie in starea in care a fost primit, fara a fi deteriorat sau purtat, insotit de etichetele originale PRO INVEST si factura in original sau copie, pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.

Cum fac un retur?

Este foarte usor! Aveti la dispozitie 2 modalitati de retur:

1. Prin completarea formularului de retur 

2. Prin completarea unei cereri de retur direct in Cont Client
Intrati in sectiunea Contul meu, apoi in sectiunea Istoric retururi si selectati comanda din care face parte produsul pe care doriti sa il returnati. Comanda este vizibila in aceasta sectiune timp de de 14 zile din momentul in care ati primit coletul.

 

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.

Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, va rugam sa ne contactati in maxim 24H printr-un e-mail la adresa comenzi@poema.ro, pentru a remedia aceasta neplacere. Pentru inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurata de POEMA.

Confirmarea primirii returului

Preluarea returului este anuntata prin intermediul unui e-mail ce va specifica totalitatea produselor receptionate. In situatia in care constatati diferente intre produsele confirmate in e-mail-ul primit de la POEMA si cele primite in coletul de retur, va rugam sa ne contactati in 24 de ore.

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc”; c) Poti verifica direct din contul tau PRO INVEST traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.